Translate

10 Şubat 2012 Cuma

İş Görüşmesi Öncesi Kendini Bakıma Almak...

Merhaba,
Yarın iki tane iş görüşmem olduğu için bu gece kendimi bakıma aldım. :)
Peki neler yaptım, bakalım...
(Bu seferlik fotoğrafsız, makinemin bataryası boşmuş da... Acemilik... Zaten kendi kendime konuşuyorum... :) )

Önce saç ve tırnak bakımı yaptım.
Saçlarıma;
DAX SuperGro'yu (az yağlıymış gibi); Bepanthen, Evicap E Vitamini Kapsülü, Bemiks Kompoze B Vitamini Kapsülü ve birer damla Hint, Susam, Çam Terebentin, Tatlı Badem Yağları ile karıştırdım. Karışım saç diplerime masaj yaparak yedirdim; 1 saat kadar geçtikten sonra yıkadım. DAX SuperGro'yu araştırırken çok zor arındırıldığıyla ilgili yazılar okumuştum; ancak ben böyle bir sorun yaşamadım. Bu karışım bile çok kolay çıktı saçımdan.
(Geçen hafta
DAX SuperGro'yu tek başına kullanmıştım ve ertesi gün hem çok yumuşak hem de pırıl pırıl saçlarla gezdim; erken yağlanma da yapmadı. Demek kişiden kişiye değişiyor.)
Tırnaklarıma da;
DAX Sulphur sürüp masajla yedirdim. Tırnakları güçlendirmek için çok güzel bir ürün olduğunu okumuştum. Şimdilik çok birşey söyleyemeyeceğim; bakalım bende nasıl bir etkisi olacak... El ve tırnak bakımımı tamamladıktan sonra da Flormar 390 sürdüm tırnaklarıma. Flormar 390 çook güzel bir gümüş rengi... (Aslında yarın görüşmelere giderken kahverengi tonlarında kıyafet giymeyi düşünüyordum; ama ojelerimin arasından bu renk beni sür diye öyle bir bağırdı ki dayanamadım...) Bu arada ben ojemi duştan önce sürmeyi seviyorum nedense... Biraz ters ama... :)
Gelelim yüzüme neler yaptığıma...
Neutrogena Pink Grapefruit Yüz Yıkama Jeli ve Tchibo'dan aldığım Yüz Temizleme Makinesi (ki bu benim yüzümü kurtardı... bir gün uzun uzun anlatırım...) ile yüzümü yıkadım. Şu anda da yüzümde Rossmann'dan aldığım Synergen Anti-Pickel antibakteriyel maske var. Maskeyi çıkarınca önce
Otacı Gül Suyu ile silip yatarken de buradan öğrendiğim minik sırrı uygulayacağım. Nemlendirici yerine elimdeki bebek yağını bir pamukla yüzüme sürüp yatacağım.
ve son olarak vücut bakımı...
Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Vücut Losyonu'nu ayaklarım hariç her yerime kendimi mutfağa koşup puding yapmamak için zor tutarak sürdüm. Ayaklarıma ise Neutrogena Ayak Kremimden sürdüm.(Bunun ayaklarımda bıraktığı yumuşaklığa bayılıyoruuumm.)
Böylelikle kendimi iş görüşmeleri öncesi 10000 bakıma almış oldum. :)))
Umarım görüşmeler de böyle keyifli geçer.

4 yorum:

  1. Vaseline Cocoa Butter´i bende cok merak ediyorum, maalesef almanyada satilmiyor : ) cok güzel bakim yapmissin canim, hayirlisiysa baslarsin insallah ise! : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi dilekler içeren bu ilk yorumum için teşekkür ederim.
      Müjdeyi vereyim o halde... Bakım işe yaradı... Salı günü başlıyorum.
      Kavanoz gibi kapta olanı daha çok beğeniyorlar genelde; ama ben losyon olanı da çok sevdim.. Hem çikolatalı puding gibi kokuyor hem de çok hafif.

      Sil
  2. OoOOooOO canim cok sevindim senin adina, hayirli ugurlu olsun o zaman yeni isin! : D

    YanıtlaSil