Translate

15 Kasım 2013 Cuma

Postacı Kapıyı Çaldı ve...

... bakın bana neler getirdi... :)

Bu yurtdışı alışveriş çılgınlığımın sorumlusu 1- Bilgen; 2- Buket; 3-Bu Yazı ve okuduğum tüm diğer yazılar izlediğim tüm diğer videolardır... Tabi ki benim hiç bir suçum yok... Bir de olacak mıydı yani... Pehh... :)
Bugün gelenler BeautyJoint'ten... Mümkün olan en ucuz posta seçeneğini tercih ettiğim için endişeliydim paketin akıbetinden; neyse ki korktuğum gibi olmadı ve ürünler elime 10 günde geçti.





Açıkçası paketin elime ulaşmasının yanı sıra zarf şeklinde geleceği için ürünlerin kırılmasından da korkuyordum; ancak gördüğünüz gibi ürünleri maksimum düzeyde koruyacak şekilde bir paketleme yapmışlar ve tüm bebekler kazasız belasız elime ulaştı.

İşte burada ürünleri topluca görüyorsunuz...

Bu fırçayı da son anda aa indirimdeymiş bakalım nasılmış diyerek 5$'a aldım... 
İlk izlenim: Arkadaş ben böyle yumuşaklık görmedim!


NYX allıklar... Çok merak ediyordum, çookkk...
İlk izlenim: Bayıldım, ötesi yok.... :)



NYX Soft Matte Lip Cream & Lip Butter
İlk İzlenim: Renkler şahane!




Wet&Wild Rujlar 
"vamp it up" yanlışlıkla alındı; yine de iyi ki almışım, yanlışlıkla olmasa bu renge cesaret edemezdim, kabul...
İlk izlenim: O nasıl güzel bir kırmızıdır? Biri bana bunu söyleyebilir mi?


Bu da tüm bu alışverişin günahı... :)

Gördüğünüz gibi bir yurtdışı alışveriş macerasının daha sonu mutlu bitti; darısı tüm isteyenlerin ve benim bundan sonraki alışverişlerimin başına... :)

Sevgiler...



2 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm gerçekten güzel kırmızı ama diğer rujun rengide harika bence sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım; evet çok güzel ama fazla iddialı... :) Yapıları da harika!
      Wet 'n Wild Türkiye'ye gelsin! Her rengini istiyorum...

      Sil