Translate

19 Temmuz 2013 Cuma

Gratis 4. Yıl İndirimi

İşte benim aldıklarım... :)

12348929399904 sene pamuk almasam olur sanırım...  4'er paket yuvarlak ve kare disk pamuğum ve ıslak mendil yedeğim oldu... Kullanımda olan da yarımşar paket var :)
Crystal tek kullanımlık ter önleyici mendiller... Sıcak yaz günlerinin kurtarıcısı... Bunlardan biraz daha alabilirim gidip...
Signal beyazlatıcı sistem ağız bakım suyum bitmişti; colgate optik beyazı denemek istiyordum ki ne göreyim... Colgate'de de %40 indirim var... Hemen aldım...
Veeee alışverişin prenseslerinde geldikkk... Mary Lou ve Betty Lou... Ne diyeyim ki... Kavuştuk... :)))
The Balm'da 1 alana 1 bedava şeklinde değil de direkt %50 indirim yapsalarmış iyiymiş... Böyle olunca kilitlendim kaldım... Ne alsam bilemedim... :)))
Gizem'in paylaştığı iki adet ruj var ki nude olanını çok beğendim... Bir de bayılarak kullandığım bitmek üzere olan kırmızı stainac var... Onları da mı alsam ki... :)))

Saç boyalarında %40 indirim olduğu yazılı; ancak bana hiç de %40 ucuz gelmedi... Hep mi indirimdeydi acaba saç boyaları...
Çok aşırı memnun kaldığım bir indirim olmadı açıkcası... Anneler gününde yapılan indirim ile çıtayı çok yükseltmişlerdi... Bu onun yanında... Ne bileyim... Buna da şükür... :)))
Herşey bir yana... Ben yine de bu alışverişe öğle arasında iş yerime 7-8 km mesafedeki alışveriş merkezine gittim... Kendimden korktum yemin ediyorum...

Tehlikenin farkında mısınız? :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder