Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

YENİ TOZLUKLARIMLA AYAĞIMIN TOZUYLA :)

Herkese merhaba,
Öğle yemeği dönüşü bir Deichmann'a uğrayayım dedim, ne var ne yok diye... İyi ki gitmişim!
Şimdi çalıştığım ofiste bir ısı problemi var; özellikle bacaklarım çok üşüyor; dayanamıyorum. Daha önceden kullandığım tozluklarım vardı evde onları bulup çıkardım; gerçekten işe yaradılar! Yenilerini alma niyetim vardı ama özellikle gidip bakmıyordum; belki bir pazara falan yolum düşerse alırım düşüncesinde idim... Taa ki 15 dk öncesine kadar! :) Deichmann'larda kasanın önünde ortada bir stand olur hani; ev terlikleri falan olur sevimli sevimli... Onlara göz atarken bu tozlukları gördüm; 4 renkten birer tane vardı hepsini aldım! :) Fiyatları sadece 3.95! Harikalar, bayıldım!
Ayağımın tozuyla da bu minik mutluluğumu sizinle paylaşayım istedim; belki benimle aynı dertten müzdarip olanlar vardır...
Neyse... Gelelim fotoğraflara; gizli çekim yaptım kusura bakmayın... :D



Herkese sevgiler... Bu soğuk günlerde sıcacık kalmanız dileğiyle... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder