Translate

12 Kasım 2013 Salı

Işıltılı Bakışlar / Elif ile Kutulaştık... :)

Merhaba; 
Sevgili Elif'le yaptığımız "kutulaşma" etkinliğimizden geç de olsa bahsetmek istiyorum. Elif öyle tatlı ki... Görmeden kanım kaynadı... "Bu kadar da ince düşünceli olunmaz; pes!" dedirten cinsten hem de... :)

Elif'in şuradaki çağrısı karşısında kayıtsız kalamayıp mail attım kendisine ve bir kaç kere mailleştikten sonra "Tamamdır; dedi kutun kafamda hazır..." Gerçekten de öyle ihtiyaca yönelik şeyler göndermiş ki... Bayılarak kullanacağım hepsini... Evet gelelim bana gelen ürünlere...

                                                      Elif herşeyi çılgınlar gibi paketlemiş... :)                                                           Herşey öyle güzel sarılmış şekilde geldi ki çok minicik bir sorun dışında herşey sapasağlamdı...

Ürünlerin açılmış hali...


Ve her ürünün üzerinde açıklayıcı notlar vardı... 


Burada yukarıdan aşağıya doğru; Urban Decay pigment; MAC glitter ve MAC pigmenti görüyoruz...

Bunlar da yeşil göz kalemi, Avon glow multi-styloAvon'dan iki adet ruj testerı (sağdakiler) ile en alttaki Gabrini lip gloss...

Gabrini allık...

 ve kutunun yıldızı Elif'in oğlu Göktuğ'un 1. yaş hatıra kutusu... Elif bu sevimli kutuyu da boş göndermemiş; içine bir ayak maskesi koymuş; yazının başında bahsettiğim minik sorun burada olmuş; ama bunu da öngören Elif bu minik kutuyu öyle güzel sarmış ki akan ürün hiç bir yere bulaşmamış... :)

Demedim mi bu kız çok ince düşünceli diye... Bu da geldiği günden beri boynumdan çıkarmadığım zarif fularım... Ayrıca kutuda bir browni intense bir de fındıklı kahve vardı; artık yok :)

Elif'cim gönderdiğin hediyelerin hepsi harika; ama bence çok daha önemlisi samimiyetin ve inceliğin... Her şey için tekrar çok teşekkür ederim... Yılbaşı kutularımız için sabırsızlanıyorum... ;)

Merak eden varsa bu da benim kutum :)

Sevgiler...


2 yorum: