Translate

24 Ekim 2013 Perşembe

Jolse.com Alışverişi #1

Öncelikle şunu söylemeliyim ki: İnanılmaz ilgililer! Her soruma inanılmaz hızlı cevap verdiler! ve oldukça nazik...

Kutuyu açınca küçük güzel süprizlerle karşılaştım.
 Bir sürü tester... Harikalar!
 3 parça dememiş sarmış da sarmışlar... Malum yol epey uzun...
İşte benim aldıklarım, boya tüpü şeklinde paketlenmiş Etude House krem allıklar ve ustaca tasarlanmış kaş kalemi...
Allıkların paket tasarımı çok şeker... Almamda en büyük etken buydu itiraf ediyorum... İyi ki de almışım ben çok sevdim bu allıkları, toplamda 4 renkler, sanırım diğer alışverişimde onlar da sepette olacak... :)


Bu kaş kalemi benim için elf'ten sonra yüzyılın buluşu oldu! Kalemin şekli muhteşem bir kullanım kolaylığı sağlıyor... Kendinden fırçalı oluşu ve fırçanın kapaklı oluşu, kalem şeklinin kaş farı sürdüğümüz fırçaya benzer şekilde yapılmış olması çok basit ama kullanışlı detaylar...

Jolse.com'dan bir daha tereddütsüz alışveriş yaparım; çünkü onlardan kaynaklı bir sorun yaşamayacağımdan emin oldum... Yurtdışından alışverişin satış yapılan siteler dışında da tamamıyla risk olduğunu da unutmamam lazım tabi... :)

Neyse... Ölçülendirmem gereken bir vaziyet planı var... :)
Sevgiler...

2 yorum:

  1. :) oh oh aha çok post bekliyorummmm, özellikle allıkların uygulanmış hallerinii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dur dur, yavaş yavaş...
      bak panik oldum hemen.. cümlenin tamamını ikileme yaptım... :)

      Sil