Translate

10 Ekim 2013 Perşembe

Gratis Bayram İndirimi ve Benim Payıma Düşenler






















Bu arkadaşlar benim payıma düşenler; her indirimde The Balm'dan birer ikişer topluyorum çok övgü alan ürünlerini... Koleksiyonum iyice genişledi... Hot Mama ve Bahama Mama da merak ettiğim iki üründü; Bahama Mama'yı yine de uzun süre alamam diye düşünüyordum; çünkü elimde devasa Flormar Bronzer vardı. "Vardı" çünkü kendisi kırıldı parçalandı un ufak oldu... :) Preslemek işime gelmedi çünkü kapağı da kırıldığı için kullanmakta çok zorlanıyordum zaten... Ben de bunu fırsat bilip Bahama Mama'yı aldım... (Kendime bir sürü bahane sıraladım; sanki bronzer'ım olmazsa solunum yetmezliğinden öleceğim...Pehhh...)
Bu traş bıçaklarını da sevdiceğime nişan bohçası için Rossmann'dan oluşturduğum traş setine eklemek için aldım... :)


Hot Mama ve Bahama Mama sanırım fazla söze gerek yok...
(Arkadaki bardak Supradyn Energy içtiğim boş bardak kusuruma bakmayın; buralarda salgın var... Salgınla ne alakası var insan boş bardağı kaldırır! Evet bence de; ama iş yerinde kaçak yazıyorum bu yazıyı... :/ )


Loreal'den bir göz kremi de alma niyetim var indirim bitmeden... Hayırlısı... :)
Herkese mutlu alışverişler!


Edit: Sadece göz kremi alacaktım değil mi? :/

Kendime not: Bu fırçadan birkaç tane daha alabilirsin, her türlü gderi var..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder