Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

Here we go...

Merhaba,
İlk yazı denememle karşınızdayım. Şimdilik kendi kendime yazıyorum. Bu blogu oluşturalı aylar oldu; ama yazı yazabilecek moda sanırım yeni yeni girmeye başladım.
Evet, blog adından da anlaşıldığı üzere size hayatımda olan, beni ben yapan şeylerden bahsedeceğim. (sen de kimsin? ne yapalım biz senin hayatını?) Duydum... evet... :) Şöyle diyelim, belki ortak zevklerimiz, ilgi alanlarımız vardır. İlgilendiğim, araştırdığım, gördüğüm, duyduğum, izlediğim herşeyi kayıt altına almak istiyor da olabilirim, bilemedim... :)
Nelerden bahsedeceğime gelirsek; bir kere kesinlikle tiyatro olacak, o olmazsa olmazım, sonra belki biraz dekorasyon olur (işim bu), kitaplar olur (belki bu sayede daha çok okurum), sanat olur, tasarım olur, kendin yap(do it yourself/D.I.Y.) önerileri olur (ki bu konuda kafamda çoook fazla plan var.) güzellik olur (yaş 30'a dayandı... bu merak ondan sanırım...) , alışveriş olur (e kadınız sonuçta...), moda (hmm.. belki...), diziler olur (herkes gibi benim de heyecanla takip ettim diziler var.)
Bunlarla ilgili nasıl bir içerik oluştururum şu anda emin değilim; ama ya şimdi ya hiç diyerek giriştim işe... Bakalım nasıl gelişecek herşey... Bu arada farkettiniz mi bilmem ama... Başladık... Hadi bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder